باگزی مالون

Bugsy Malone 1976 

اولین فیلم درخواستی شما یعنی باگزی مالون بر روی نسخه 5 صداگذاری شد  
فیلم جالبی بود و من برای موزیک های فیلم از صدای اصلی فیلم استفاده کردم و البته بلندی صدا رو با صدای قبلی تقریبا تنظیم کردم 
امیدوارم از دیدن این فیلم لذت ببرید 

تابستان گرم و طولانی

Long Hot Summer

سلام به همه دوستان 

این فیلم هم بالاخره آماده شد ولی پوست منو کند و علت هم نسخه اصلی بود که کلا صدا ها اصلا سینک نبود 

این نسخه بر روی نسخه دی وی دی 9 صداگذاری شده (تهیه نسخه 9 اون هم واقعا سخت بود )  که بزودی می تونید اونو هم به آرشیوتون اضافه کنید 


دی دی مشابه آقای رئیس

سلام 

بالاخره یکی از کارهای دی دی رو هم براتون صداگذاری کردم خیلی مایل بودم دی دی و ارثیه فامیلی رو اول انجام بدم که نشد  که انشا.. در کارهای بعدی انجام خواهد شد 

این نسخه بر روی نسخه 720 انجام گرفته که البته نسخه دی وی دی تبدیل شده به زودی به بازار میاد 


ما را چه به جبهه جنگ - دوبله اول

Pack Up Your Troubles

سلام دوستان 

متاسفانه مشغل کاری زیاد اجازه صداگذاری رو نمیده و حتی آپدیت ولی وقتی بازدیدهای شما دوستان رو می بینم  حداقل کاری که میشه کرد آپدیت کارهای قبلی هست 


این فیلم لورل و هاردی هم بر روی نسخه 5 صداگذاری شد فقط نسخه 5 اون بدون منو بود که من  منو سینمانیا  رو بر روی اون گذاشتم 


این کار هم بزودی به بازار میاد 


فریاد یک شهر

Cry of the City 


خب این فیلم زیبای روبرتو سیدمارک رو هم صداگذاری شد این فیلم رو عملا کار مشترک من و سیاوش هست که بر روی نسخه 5 صداگذاری شد ( نسخه دی وی دی اون هم خیلی کمیاب بود که خوشبختانه پیدا شد )

این فیلم هم بزودی به فیلمهای کمیابمون اضافه میشه