سه چهره ایو ( لحظه سیاه )

Three Faces of Eve


این فیلم هم به نظر من حیف بود که روی نسخه دایویکس بمونه بنابراین براتون روی نسخه 5 کار کردم که واقعا کیفیت اون دلپذیر هست . 



این نسخه درآینده نزدیک به بازار میاد و می تونید اونو تهیه کنید 


وینچستر 73

Winchester 73


سلام دوستان 

این فیلم زیبای آنتونیو مان رو هم براتون بر روی نسخه دی وی دی 9 صداگذاری کردم 

اگه اشتباه نکنم این فیلم جزو نظرسنجی دوم ما بود که کمی با تاخیر انجام شد 


یادم میاد این فیلم رو حدود بیست سال پیش تو سینما ( خانه سینما ) دیدم و چقدر از دیدنش لذت بردم .


این فیلم هم به لیست خاص ما اضافه شد که امیدوارم لذت ببرید 



از اینجا تا ابدیت

From Here to Eternity


خب دومین فیلم از نظر خواهی سوم هم توسط سیاوش عزیز بر روی نسخه دی وی دی 9 صداگذاری شد و فقط مشت باقی مانده که بزودی اون رو هم کار خواهیم کرد  تا نظر خواهی تیرماه رو شروع کنیم 

اینم اضافه کنم در ماه جدید سعیمون بر اینه که بین 8-10 فیلم صداگذاری کنیم که 3 فیلم آن توسط شما عزیزان انتخاب خواهد شد .


این فیلم  نسخه زیرنویس هم به آن اضافه گردید 


دشت ارغوانی

Purple Plain


سلام 

فیلم دشت ارغوانی رو نیز براتون بر روی نسخه دی وی دی 5 صدا گذاری کردم این فیلم رو قبلا سیاوش عزیز کار کرده بود که با پیدا کردن نسخه دی وی دی 5  اونو مجدد صداگذاری کردیم 



وسترنر

Westerner 

این فیلم زییای ویلیام وایلر رو هم براتون بر روی نسخه 5 صئاگذاری کردم که البته در لیست کمیابهامون قبلا موجود بود