پرواز فونیکس دوبله کامل

سلام دوستان 

از این فیلم یه نسخه تو بازار موجود بود که دوبله اون خیلی ناقص بود و من جدیدا یه نسخه بدستم رسید که دوبله اون کاملتر بود ولی بازم یه جاهایی از این نسخه کامل نبود ضمن اینکه کیفیتش هم زیاد مورد دلخواه من نبود  ولی خوشبختانه قسمتهایی که از این دوبله ( کاملتر ) کسری داشتیم در نسخه ای قبلی (نسخه ناقص)  موجود بود و من تونستم با ترکیب دو نسخه یه نسخه دوبله نسبتا کامل براتون تهیه کنم و روی نسخه 9 اونو صداگذاری کنم و البته زیرنویس فارسی رو هم به اون الحاق کردم 

مسیو وردو

سلام دوستان 

این فیلم زیبا هم توسط امیر عزیز به سفارش دوست خوبمون مرتضی بر روی نسخه 9 کرایتریون صداگذاری شد 

امیدوارم از دیدنش لذت ببرید 


جویندگان طلا

سلام دوستان 

این فیلم زیبا رو هم براتون روی نسخه 9 کرایتریون صداگذاری کردم که البته زیرنویس فارسی هم داره 

باند دوم صدای فارسی رو هم نقد فیلم رو گذاشتم که امیدوارم از دیدنش لذت ببرید