مردان رشید

سلام دوستان 

این فیلم رو هم براتون روی نسخه دی وی دی 9 صداگذاری کردم که به زودی به لیست ویژه اضافه خواهد شد 

امیدوارم از دیدنش لذت ببرید 


اینم کاور و لیبل این فیلم که براتون آپلود کردم 

http://expressleech.com/mk3rmiclom42.html


موفق باشید



کاپون

سلام دوستان 

این فیلم  رو هم براتون روی نسخه دی وی دی 5 صداگذاری کردم که به زودی به لیست ویژه اضافه میشه 


امیدوارم از دیدنش لذت ببرید 



شیاطین دریا

سلام دوستان 

این فیلم رو نزدیک به دو سالی میشد که دنبال دی وی دی 5 اون می گشتم  تا اینکه به همت یه دوست خوب که لطف کرد و اون

برام آپلود خصوصی کرد ، بالاخره پیدا کردم  و  صداگذاری کردم  و جا داره اینجا ازش تشکر ویژه بکنم نه تنها برای این فیلم بلکه برای همه زحماتی که برای سینمانیا می کشند 


  البته صدای اون رو مجدد از دوست خوبم جناب حسینی هم گرفتم که شاید با نسخه من متفاوت باشه که البته نسخه ها یکی بودند


این فیلم هم بزودی به لیست ویژه ما اضافه میشه 




نبرد بزرگ

سلام دوستان 

این فیلم رو هم بر روی نسخه دی وی دی 9 براتون صداگذاری کردم که به زودی به لیست ویژه اضافه میشه 

امیدوارم از دیدنش لذت ببرید 



باشگاه اجتماعی شاین

سلام دوستان 

این فیلم زیبا با بازی جیمز استوارت و هنری فوندا رو هم براتون رو نسخه دی وی دی 9 صداگذاری کردم 

از این فیلم یه نسخه بدستم رسید که روی یک نسخه دایویکس صداگذاری شده بود که کیفیت صدای اون بسیار خراب بود.

خوشبختانه صدایی که من داشتم کیفیتش مناسب بود و همون رو براتون صداگذاری کردم 

امیدوارم از دیدنش لذت ببرید