شرلوک - سقوط ریخن باخ

سلام 

این قسمت سوم از فصل دو هم توسط دوست خوبم سیاوش روی نسخه اچ دی 720 صداگذاری شد تا مجموعه اون کامل بشه 

امیدوارم موفق باشید 


بچه رزماری

سلام دوستان 

این فیلم رو هم بالاخره روی نسخه دی وی دی 9 کرایتریون صداگذاری کردم  و البته زیرنویس رو هم براش تنظیم کردم 


این فیلم  هم بزودی به لیست ویژه اضافه میشه 


اگه به مجموعه های کرایتریون علاقه مندید می تونید اخبارش رو از اینجا دنبال کنید

http://criterion.blogsky.com/



دروازه جهنم

سلام دوستان 

خیلی وقت بود تصمیم داشتم این فیلم رو کار کنم که فرصت نمیشد ولی بالاخره اونو براتون بر روی نسخه دی وی دی 5 کرایتریون صداگذاری کردم که امیدوارم خوشتون بیاد

بزودی به لیست ویژه اضافه خواهد شد 


شرلوک - تازی باسکرویل

سلام دوستان 

خوب قسمت دوم از فصل دوم  سریال شرلوک  رو هم براتون صداگذاری کردم

این قسمت رو رو ی نسخه های 720 براتون صداگذاری کردم 

موفق باشید 



بزرگترین و کاملترین آرشیو کرایتریون

بزرگترین و کاملترین آرشیو کرایتریون

با سلام 


اگه به سینمای کلاسیک علاقه مند باشید حتما با محصولات کرایتریون آشنا هستید 

کمپانی کرایتریون  ارائه‌کننده مجموعه فیلم‌های کلاسیک و معاصر سینما با بهترین کیفیت ممکن می‌باشد. کارهای بهترین استادهای سینما در زمره مجموعه کرایتریون قرار دارد که از آن‌جمله ژان رنوار، ‌ژان‌لوک گدار، آکیرا کوروساوا، ژان کوکتو، فدریکو فلینی، اینگمار برگمن، آندره تارکوفسکی، آلفرد هیچکاک، استنلی کوبریک، دیوید لین، فریتس لانگ و .... می‌باشند


بیش از 95 درصد از کارهای کرایتریون در آرشیو ما موجود هست  

برای تهیه کارها و دریافت لیست با تماس بگیرید 

http://criterion.blogsky.com