تبریک سال نو

سلام دوستان 

فرا رسیدن سال نو رو پیشاپیش به همه شما دوستاران سینمانیا تبریک می گم 

و تشکر می کنم که امسال رو با ما بودید و باعث شدید که سینمانیا کارهای بیشتری رو به مجموعه خودش اضافه کند 

از شروع وبلاگ (انتهای فروردین بعد از خرابی سایت سینمانیا )  تعداد کارهای صداگذاری شده و یا به عبارتی کارنامه سینمانیا در سال 91 به 170 کار می رسد  که 85 کار توسط من و 58 کار توسط سیاوش و 15 کار توسط مهدی و 12 کار توسط امیر عزیز انجام شده است و با معدل 15 فیلم درماه و یا تقریبا هر 2 روز یک فیلم ، کارنامه خوبی برای ماست و امیدوارم شما رو هم راضی کرده باشد 


شاد و پیروز باشید 





خرمگس

  GadFly 1956


سلام دوستان

این فیلم زیبا یکی از کارهای خوبی هست که دوست خوبم آرمان برامون ارسال کرده است 

البته من هیچ نسخه  به جز یه دایویکس معمولی برای صداگذاری پیدانکردم ولی از آنجایی که کیفیت کپپچر این فیلم خیلی پایین بود تصمیم گرفتم روی همین نسخه فعلا صدا رو بزارم تا زمانی که انشا... نسخه بهتری برای صداگذاری پیدا کنیم 


جا داره از آرمان عزیز برای ارسال های خوبش تشکر کنم که البته یه تعداد از اونها رو در ابتدای سال جدید صداگذاری خواهیم کرد 



تصویر کپچر




تصویر صداگذاری شده 




اطوکش

سلام دوستان 


این دومین فیلم از کارهای نورمن ویزدم هست که براتون صداگذاری کردم که امیدوارم ازش خوشتون بیاد

نسخه کپچر نسخه زیاد جالبی نبود ضمن اینکه صداش هم جابجا شده بود


این نسخه روی نسخه دی وی دی 5 صداگذاری شد و بزودی به لیست ویزه اضافه میشه




علامت ونوس

Sign of Venus 

سلام دوستان 



قبل از هر چیز بگم که متاسفانه روند آپدیت وبلاگ کمی کند شده که این بر می گردد به گرفتاری دوستانم مهدی و سیاوش عزیز که مشغله کاری بهشون فرصت کار رو نمیده .

خود منم چون پایان سال هست حسابی درگیر هستم ولی سعی می کنیم با شروع سال جدید با کارهای جدید سایت رو مجدد فعالتر از ماه اخیر کنیم 


علامت ونوس رو خیلی قبل روی نسخه دایویکس کار کرده بودم که امروز اونو بر روی نسخه دی وی دی 5 مجدد صداگذاری کردم 



زن و قمارباز

زن و قمارباز

بازیگران : وارن بیتی 

کارگردان : جک اسمیت 


اطلاعات فیلم 



این فیلم رو هم خیلی وقت بود می خواستم کارش کنم  که بالاخره روی نسخه دی وی دی 5 صداگذاری شد  و بزودی به لیست ویژه اضافه میشه