کلاه برداری بزرگ ( شارلاتان و دزد خوشگل )

سلام دوستان 

این فیلم نسخه کپچر اون اصلا قابل دیدن نیست و خیلی گشتم تا نسخه 5 اونو براتون پیدا کردم تا براتون صداگذاری کنم و البته جا داره از دوست و استاد خوبم محمد - ش  بابت معرفی این فیلم و ارسال نسخه صدا ( البته من این فیلم رو سه نسخه تهیه کردم - یک نسخه که موجود بود و دو نسخه دیگر رو علی و محمد عزیز ارسال کرده بودند ) که کیفیت مناسبی نسبت به سه نسخه ای که داشتم داشت .

این فیلم دوبله بسار خوبی داره و بازی ایو مونان هم مثل همیشه بی نظیر هست 

امیدوارم از دیدن این فیلم لذت ببرید 




نظر خواهی از اعضا بابت صداگذاری بهمن ماه

سلام دوستان 

چون اغلب می بینم دوستان در میل هاشون درخواست میدن که بعضی از فیلمها صداگذاری بشن بعد ندیدم از اعضا ( دوستانی که خرید می کنند ) مجدد برای صداگذاری نظرخواهی کنیم البته نوع نظرخواهی کمی محدود است 


1- آوازه خوان نه آواز  (نسخه 5) The Singer Not the Song

2- لک لک ها پرواز می کنند ( نسخه 5 کرایتریون) Cranes Are Flying

3-سپر سیاه (تونی کورتیس ) ( نسخه 5 ) Black Shield of Falworth

4- میشل استروگف 1956  بر روی نسخه 5 (michel strogoff(1956

5-ترافیک ژاک تاتی بر روی نسخه 5 (نسخه فرانسوی ) Trafic 1971

6-قلدر(آدریانو چلنتانو)  بر روی نسخه 5 

7-هفت سارق - نسخه 9  Seven Thieves

8-اردک میلیون دلاری  نسخه 5 Million Dollar Duck

9-وداع با عشق - نسخه 5 Romanzo popolare 1974   ماریو مونچلی

11- شب آنتیونی بر روی نسخه 9 کرایتریون  La notte

12- بینوایان نسخه 1958  بر روی دی وی دی 5 les miserables

13- اوژنی بر روی نسخه 5 Appassionata

14 - جف آلن دلون بر روی نسخه دایویکس  Jeff 1969

15 - آلفردو آلفردو بر روی نسخه 5 Alfredo, Alfredo

16- گرگ شب Beast must Die بر روی 5


اعضا  می توانند 8 مورد از 16 مورد رو انتخاب کنند و به ترتیب الویت برای من بزارند نحوه امتیاز دهی از 1 الی 8 خواهد بود که گزینه شماره یک شما 8 امتیاز و گزینه شماره 8 شما یک امتیاز خواهد داشت ( البته دوستان می توانند کمتر از 8 گزینه هم انتخاب نمایند )

علاوه بر این موارد همکاران و دوستان صداگذار ما هم در این رای گیری شرکت می کنند 

لطفا موارد فوق رو در قسمت نظرات بزارید 

ممنون و موفق باشید 



==========================

از همه شما دوستان که در نظر سنجی شرکت کردید ممنونم .فکر کنم همه دوستان شرکت کردند بنابرین نظرسنجی رو به پایان می رسونیم و نتیجه نظر سنجی به شرح ذیل هست 

1- لک لک ها پرواز می کنند 39 امتیاز

2- بینوایان 33 امتیاز

3-آوازه خوان نه آواز 32 امتیاز

4-جف 26 امتیاز

5- سپر سیاه 22 امتیاز

6 -شب 18 امتیاز

7-وداع با عشق 15 امتیاز

8-ترافیک 13 امتیاز


موفق و پیروز باشید

اورفه

سلام دوستان 

این فیلم زیبا ژان کوکتو هم توسط سیاوش عزیز بر روی نسخه دی وی دی 5 کرایتریون صداگذاری شد 

البته به این فیلم زیرنویس فارسی هم اضافه کردم این فیلم رو هم بزودی به لیست ویژه اضافه خواهیم کرد 





اسلحه سرد

سلام دوستان 

این فیلم هم توسط امیر عزیز بر روی نسخه دی وی دی 5 صداگذاری شد این فیلم هم به زودی به لیست ویزه اضافه خواهد شد 







شکست

سلام دوستان 

این فیلم رو تصمیم داشتم فقط نگاهش کنم ولی دیدم کیفیت اون چنگی به دل نمی زنه ضمن اینکه اگه اشتباه نکنم دوبله روسی رو صدا اصلی بود،  ضمن اینکه صداگذاری هم زیاد به مذاق من خوش نیومد برای همین مجدد اون رو روی نسخه دی وی دی 9  صداگذاری کردم  که بزودی به لیست ویژه اضافه میشه