جام جهانی

سلام دوستان 

احتمالا تا پایان جام جهانی سینمانیا یه استراحت کوتاه خواهد داشت چون فکر نمی کنم دوستان تو این بازه کاری انجام بدن

ولی اگه کاری انجام شد حتما در وبلاگ قرار خواهد گرفت 

موفق باشید

سالهای از دست رفته

سلام دوستان 

این فیلم زیبا و دوست داشتنی رو هم بر روی نسخه دی وی دی 5 صداگذاری کردم راستش قرار بود ابتدا اینو به نسخه آرشیو منتقل کنیم ولی حیفم اومد اعضا این فیلم رو در آرشیوشون نداشته باشن 


با تشکر از رازمیک عزیز بابت ارسال این فیلم 






بیوگرافی سوزان هیوارد 

پس از آن تا سال 1955 ؛ سه باره دیگر هم نامزد این جایزه شد تا بالاخره در سال 1958 بخاطر بازی فوق العاده در فیلم میخواهم زنده بمانم این جایزه را دریافت کرد. در سال 1959 نیز برای بازی در همین فیلم جایزه گلدن گلاب را نیز از آن خود ساخت . از دیگر فیلمهای معروف سوزان هیووارد میتوان به با جادوگر ازدواج کردم ( 1942) جک لندن ( 1943) و حالا فردا ( 1944) لحظه از دست رفته ( 1947) برف های کلیمانجارو (1952) باغ شیطان ( 1954) و  زمان از دست رفته ( 1963)  اشاره کرد.




وی در سال 1972 آخرین فیلم دراماتیک خود را با نام انتقام جویان بازی کرد . و عاقبت در 14 مارس سال 1975 و در سن 56 سالگی پس از سه سال کشمکش با تومور مغزی ؛ در کالیفرنیا در گذشت.

او دو بار ازدواج کرد که همسرانش یکی جس باکر که او هم بازیگر بود ولی ناموفق ؛ که سرانجام با جنگی بر سر 2 فرزندش و اقدام به خودکشی در سال 1944 بعد از ده سال این ازدواج به انتها رسید. 

بعد در سال 1957 با یک دامدار به نام فلویدایتان چاکلی ازدواج کرد که بسیار راضی بود ولی چاکلی هم در سال 1966 بر اثر بیماری فوت شد که این مسئله باعث شد سوزان هیوارد 5 سال سینما را کنار بگذارد.


پزشکان بیماری او را ناشی از رادیو اکتیو موجود در محل فیلمبرداری فیلم فاتح عنوان کرده اند که در یوتا فیلمبرداری شد جالب است که تمام بازیگران این فیلم یعنی جان وین اگنس ؛ مورهد جان هایت و خود سوزان هیوارد  و کارگردان دیک پاول در اثر سرطان در گذشتند. 

او سه بار در نقش دائم الخمر در فیلمهای تصادف ؛ داستان یک زن وقلب احمقم و فردا گریه خواهم کرد ایفای نقش کرد و برای هر سه بار نامزد دریافت جایزه اسکار شد. 

او گفته بود : در دوران کودکی یاد گرفتم که زندگی میدان جنگ است خانواده و همسایه های ما همه فقیر بودند در آن موقع تنها زمانی که میتوانستم از بدبختی زندگی دور شوم در فیلمها بود. در آن زمان بود که تصمیم گرفتم بزرگترین هدفم پول درآوردن باشد و همان موقع بود که به زنی بسیار مصمم تبدیل شدم .


یکه سوار و شهر طلای گمشده

سلام دوستان 

این فیلم به جرات پیدا کردن تصویرش از پیداکردن صداش سخت تر بود .

این فیلم رو هم براتون رو نسخه دی وی دی 5 صداگذاری کردم که بزودی به لیست ویژه اضافه میشه 


امیدوارم اعضا از دیدنش لذت ببرند



یک پلیس (روزی یک پلیس)

سلام دوستان 

این شاید آخرین فیلمی هست که از آلن دلون تو این ماه کار کردیم و احتمالا کارهای دیگرش رو بعد از اینکه نسخه های تصویر اونا تهیه شد در اینده نزدیک کار خواهیم کرد 


این فیلم هم بر روی نسخه 9 صداگذاری شد که در ماه آینده به لیست ویژه اضافه میشه 


کولی

سلام دوستان 

یک فیلم دیگه هم از آلن دلون براتون صداگذاری کردم که امیدوارم خوشتون بیاد 

این فیلم رو هم بر روی نسخه دی وی دی 9  صداگذاری شد که به زودی به لیست ویژه اضافه میشه