معشوقه گنگستر

سلام دوستان 

این فیلم رو هم بر روی نسخه دی وی دی 5 صداگذاری کردم که امیدوارم از دینش لذت ببرید 

این فیلم هم بزودی به لیست ویژه اضافه خواهد شد و البته این فیلم هم فقط 5 نسخه از آن ارائه می شود و از لیست بعد از آن حذف می شود 





خانه زیر درختان


سلام دوستان 

این فیلم هم توسط سیاوش عزیز بر روی نسخه دی وی دی 5 صداگذاری شد 

این فیلم به لیست ویژه اضافه میشه و احتمالا تنها  5 نسخه از اون  عرضه خواهد شد و بعد از اون از لیست ویژه حذف خواهد شد 



برادران کورسیکا

سلام دوستان 

این فیلم هم بر روی نسخه دی وی دی 5 صداگذاری شد . این فیلم البته نسخهای که من از روش  کار کردم کارشده بود که ایکاش اصلا کار نمی شد چون صداگذاری خیلی بد و ناسینک انجام شده بود و ایکاش نسخه کپچر اونو دراختیار داشتم چون زحمت سینک کردن اون بسیار زیاد شده بود و به اندازه 4 تا کار زحمت برد و تازه اونجوری که دلم میخواست نشد


این فیلم به لیست ویژه اضافه میشه و احتمالا تنها 5 نسخه عرضه خواهد شد و بعد از اون از لیست حذف خواهد شد 





سرجوخه گریزپا ( سرجوخه فراری )

سلام دوستان 

این فیلم که فکر کنم آخرین فیلم رنوار هست رو هم براتون روی نسخه دی وی دی 5 صداگذاری کردم که البته دارای زیرنویس فارسی هم هست و بزودی به لیست ویزه اضافه میشه البته از این فیلم هم تنها 5 نسخه ارائه میشه 

امیدوارم لذت ببرید 




وسواس

سلام دوستان 

خیلی وقت بود وبلاگ رو آپدیت نکردیم البته یه سری کار انجام شده که سعی می کنم اونا رو برای اعضا در ماه آینده ارسال کنم 


این فیلم بریان دی پالما  هم توسط سیاوش عزیز  بر روی نسخه 9 صداگذاری شد که بزودی نسخه 5 اون به لیست ویژه اضافه میشه