انتخاب آقای هابسن صداگذاری مجدد

سلام دوستان 

این فیلم رو قبلا خودم صداگذاریش کرده بودم که البته کیفیت صدای خوبی نداشت و بنا به درخواست دوست خوبم که مرتضی مجدد بر روی نسخه 9 کرایتریون صداگذاری شد  تا آرشیوداران نیز از آن بهره ببرند 

این فیلم با اینکه دوبله اون کمی نسبت به فیلمنامه تغییرات داشته ( ویل اصلا خواستگار مگی نیست ) بازم جذابیتهای خودش رو داره 

امیدوارم از دیدنش لذت ببرید 



بیلی باد نسخه کامل

سلام دوستان 

همان زمان که این فیلم زیبا رو صداگذاری کردم خیلی افسوس خوردم که 20 دقیقه پایانی صدا نداشت و برای همین این 20 دقیقه رو زیرنویس کردم 

خوشبختانه با توجه به اینکه نسخه کامل اون بدستم رسید این فیلم رو هم کامل کردم و البته نقد فیلم رو هم به عنوان صدای دوبله دوم به اون اضافه کردم 

امیدوارم آرشیوتون کامل تر شده باشه 



معجزه گر

سلام دوستان 

این شاهکار آرتور پن رو هم براتون روی نسخه دی وی دی 9 صداگذاری کردم و که البته کمی صداش رو هم اصلاح کردم 

ضمنا زیرنویس فارسی رو هم به اون اضافه کردم که امیدوارم از دیدنش لذت ببرید 

موفق باشید 


فرودگاه

سلام دوستان 


خیلی وقت بود می خواستم این فیلم رو بر روی نسخه 9 صداگذاری کنم که بالاخره انجام شد 


قول مردانه

سلام دوستان 

این فیلم رو هم چون نسخه موجود دی وی دی نبود بر روی نسخه دی وی دی صداگذاری کردم البته صداگذاری خیلی خوبی داشت و چون از نسخه دی وی دی زیرنویس ( منو چینی ) که موجود در بازار بود استفاده نکردم زیرنویس رو هم به زودی با این نسخه هماهنگ می کنم تا یک نسخه کامل به آرشیو ها اضافه بشه 


با تشکر از رازمیک عزیز برای ارسال نسخه اصلی فیلم