هفتمین سپبده دم

سلام دوستان 

این فیلم رو هم براتون روی نسخه دی وی دی 5 صداگذاری کردم  البته صدای فیلم در قسمتهایی خیلی بالا پایین می شد که سعی کردم همه اون قسمتها رو تقریبا یکسان کنم که کار بسیار وقت گیری بود و  امیدوارم راضی باشید 


کنتسی از هنک کنگ

سلام دوستان 

این فیلم رو هم دوست خوبم جناب حسینی نسخه دوبله کاملترش رو برامون ارسال کرد و روی نسخه دی وی دی 9 صداگذاریش کردم  توجه داشته باشید این فیلم دوبله اون از نسخه قبلی کاملتر هست ولی نسخه کامل نیست 

زیرنویس فارسی هم به اون اضافه شده تا از دیدنش لذت ببرید 

موفق باشید 


مکافات

سلام دوستان 

این فیلم بوگارت هم توسط سیاوش  بر روی نسخه 5 صداگذاری شد  که بزودی در اختیار اعضا قرار می گیرد 


شاهدی در شهر

سلام دوستان 

این فیلم رو با پیگیری جناب آزادی عزیز صداگذاری کردم که البته پیگیری ایشان بابت دانلود فیلم و صداگذاری  و علاقه خودم به این فیلم  باعث شد این فیلم هم روی نسخه 9 صداگذاری بشه و بزودی در اختیار شما قرار بگیره 



راز سوم

سلام دوستان 

این فیلم بسیار زیبا رو رو هم براتون روی نسخه دی وی دی 5 صداگذاری کرده بودم که در وبلاگ قرار دادم  

از دیدنش واقعا لذت بردم و البته این نسخه دوبله اون از دوبله صداگذاری شده روی نسخه دایویکس که قبلا اومده بود هم خیلی کاملتره و هم کیفیت صدا بسیار عالیست  و از همه مهمتر اینکه تصویر دی وی دی اون بسیار کمیاب بود که از آرشیو شخصی دوست خوبم در اختیار ما قرار گرفت که جا داره همینجا ازش تشکر کنم 

امیدوارم از دیدنش واقعا لذت ببرید