با دستهای تمیز

سلام دوستان 

این فیلم هم توسط سیاوش عزیز که یکی از علاقمندان سرجیو نیکلاسکو هست بر روی دی وی دی 5 صداگذاری شد که بزودی به لیست ویژه اضافه خواهد شد امیدوارم از دیدن آن لذت ببرید 




عصر حکمرانان

سلام دوستان 

این فیلم رو هم براتون بر  روی نسخه دی وی دی 5 صداگذاری کردم که امیدوارم از دیدنش لذت ببرید 

این فیلم در ماه آینده به لیست ویژه اضافه خواهد شد 



تعطیلات بزرگ

سلام دوستان 

خیلی وقت بود می خواستم یکی از کارهای لویی دوفونس رو کار کنم که فرصت ایجاد نمیشد .

این فیلم رو بیشتر برای این انتخاب کردم چون صداگذاری زیاد مناسبی نداشت ( خیلی جاها از سینک خارج میشد ) و کیفیت تصویر اونم اصلا چنگی به دل نمی زد 

نسخه صداگذاری شده روی دی وی دی 5 هست که بزودی به لیست ویژه اضافه خواهد شد 





وداع با عشـــق

سلام دوستان 

این فیلم ماریئ مونچلی هم توسط امیر عزیز بر روی نسخه دی وی دی 5 صداگذاری شد که امیدوارم از دیدن اون لذت ببرید 


ضمنا لیست ویژه آپدیت بهمن ماه تا دو روز دیگه برای دوستان ارسال میشه 



شب

سلام دوستان 

این فیلم زیبای آنتونیونی رو هم بر روی نسخه کرایتریون صداگذاری کردم که بزودی به لیست اضافه خواهد شد 

البته این فیلم واقعا نیاز به صداگذاری مجدد داشت چون صداگذاری قبلی بعضی از صداها در جای خود گذاشته نشده بودند 

سعی می کنم زیرنویس فارسی اون رو هم با فیلم هماهنگ کنم هر چند نسخه کرایتریون ، خطوط زیرنویس اون بیشتر از نسخه موجود هست 

این فیلم بصورت دی وی دی 9 به لیست اضافه میشه و اینم اضافه کنم که این نسخه 2-3 ماه پیش رلیز شد