دی دی میتازد

سلام دوستان 


خب سومین فیلم از دی دی رو هم به سینمانیا آوردیم 

این فیلم رو هم براتون بر روی نسخه دی وی دی 5 کار کردم که امیدوارم دوستاران این کمدین رو خوشحال کنه 




سفر دریایی به مارسی

سلام 

خب این فیلم هم صدای بسیار بی کیفیتی داشت (بطوریکه به سختی شنیده می شد ) و هم تصویر آن بسیار کیفیت پایین بود و شایسته این فیلم نبود 

این فیلم رو صدای اون ابتدا اصلاح شد و بر روی نسخه دی وی دی 9 صداگذاری شد 

امیدوارم از دیدنش لذت ببرید 



نامه زن ناشناس نسخه 9

سلام دوستان 

این فیلم رو هم تو هفته گذشته براتون روی نسخه 9 صداگذاری کردم 

این نسخه رو فقط مونده زیرنویس اونو از دون ویتو بگیرم و هماهنگش کنم 

البته قصد دارم صدای اونو هم کمی ارتقاء کیفیت بدم 


امیدوارم از دیدنش لذت ببرید 



خواهران

سلام دوستان 


خب تقریبا یک هفته ای درخدمت شما دوستان نبودم  و نرسیدم سایت رو آپدیت کنم 

یه توضیح درباره فیلم خواهران 

فیلم خواهران رو شاید 3 سال پیش بود که به دون ویتو دادم برای زیرنویس و نمی دونم چطور شد که لابلای کارهای ما گم شد و به بیرون عرضه نشد 

بعد ها که این فیلم در لیست آنیل آپدیت شد من متوجه شدم که این فیلم تو آرشیو جا افتاده است البته من همون زمان دو نسخه از این فیلم داشتم که زیرنویس بر روی نسخه کرایتریون انجام گرفت 


خب حالا این فیلم ، توسط سیاوش عزیز  صداگذاری  گردید  که بزودی به لیست ویژه اضافه خواهد شد امیدوارم اعضا از دیدنش لذت ببرند 



بیلی باد

سلام دوستان


اول بگم نسخه صدای من 20 دقیقه انتهایی فیلم رو نداشت اگه کسی از دوستان صدای کاملتری از این نسخه داره اعلام کنه تا این نسخه رو هم کاملش کنیم 


این نسخه رو براتون روی نسخه دی وی دی 9 کار کردم که فعلا صبر می کنم ولی اگه صدای بهتر ازش موجود نبود اون 20 دقیقه رو زیرنویس خواهم کرد 


فیلم زیبایی بود