رئیس

سلام دوستان 

این فیلم رو قبلا سیاوش روی نسخه دایویکس صداگذاری کرده بود و من خیلی دوست داشتم که خودم اینو روی نسخه بهتری صداگذاری کنم که صف طولانی کارها اجازه نمیداد خوشبختانه امیر عزیز این فیلم رو روی نسخه 9 صداگذاری کرد که بزودی اونم به لیست ویژه اضافه میشه 





جاده های جنوب

سلام دوستان 

این فیلم جوزف لوزی  رو شاید بیش از 2 سالی میشه دنبال تصویر مناسبی ازش بودیم  این فیلم فقط نسخه وی اچ اس ازش موجود هست ولی همون هم واقعا کمیاب بود 

بالاخره به مدد یکی از دوستان یه نسخه مناسب از اون پیدا شد و این فیلم هم توسط سیاوش عزیز صداگذاری شد فکر کنم این سومین کار لوزی باشه بعد از جنایتکار و واسطه که سیاوش عزیز زحمتش رو میکشه 

از این فیلم هم 5 نسخه به دوستان ارائه خواهد شد 


موفق باشید 





1-رزرو حسینی 

2- رزرو فرید

3- رزرو محمد

4- رزرو مرتضی

صحرای تاتارها

سلام دوستان 

این فیلم رو هم براتون روی نسخه دی وی دی 5 صداگذاری کردم که بزودی به لیست ویژه اضافه میشه از این فیلم هم 5 نسخه بیشتر ارائه نخواهد شد 

امیدوارم از دیدنش لذت ببرید 





امکان سفارش این فیلم دیگر مقدور نمی باشد 

صد هزار دلار زیر آفتاب

سلام 

این فیلم هم نسخه موجود کیفیت اون خیلی پایین بود و البته تک صدا هم بود بنابراین براتون اونو روی نسخه 720 اچ دی صدا گذاری کردم که بصورت دی وی دی هم به لیست ویژه اضافه میشه 

از این فیلم هم 5 نسخه بیشتر ارائه نخواهد شد





قتل عام روز سنت والنتین

سلام 

این فیلم رو یکی از دوستان برام ارسال کرده بود انصافا صداگذاری خوبی داشت  ولی از اونجایی که نسخه دی وی دی 9 اونو داشتم اونو براتون رو نسخه دی وی دی 9 بردم که امیدوارم ازش لذت ببرید