پایان سال 92

سلام دوستان 

فرارسیدن سال نو رو پیشاپیش به همه دوستادارن سینمانیا تبریک می گم 

خوشحالیم از اینکه یکسال دیگه رو هم تونستیم با شما دوستان باشبم  و نوستالژی های شما رو صداگذاری کنیم 

در سالی که گذشت 103 تا کار رو با کمک دوستان صداگذاری کردیم که از این تعداد 66 تا کار رو خودم و 17 تا کار رو سیاوش و 8 کار هم توسط مهدی و 12 تا کار هم توسط امیر انجام پذیرفت .

به آرشیو صدا که نگاه می کنم می بینم دنیایی از کار در پیش رو داریم و امیدوارم بتونیم در سال جدید انتظاراتتون رو برآورده کنیم 

سال خوبی را براتون آرزو دارم 


باغ وحش سیاه

سلام دوستان 

اول بگم آخرین آپدیت من در این سال هست و امیدوارم در سال جدید بتونیم کارهای بهتری رو به کارنامه سینمانیا اضافه کنیم 


این فیلم رو هم بر روی نسخه 5 براتون صداگذاری کردم . این فیلم تصویر اون بسیار کمیاب بود و تنها نسخه موجود دی وی دی برادران وارنر بود که تونستیم اونو براتون گیر بیاریم و صداگذاری کنیم که امیدوارم از دیدنش لذت ببرید 



جزیره گنج نسخه 1972

سلام دوستان این فیلم رو هم من براتون رو نسخه دی وی دی 5 صداگذاری کردم که امیدوارم از دیدنش لذت ببرید 




جزیره گنج نسخه 1950

سلام دوستان 

این فیلم هم توسط سیاوش عزیز بر روی نسخه دی وی دی 5 صداگذاری شد که امیدوارم از دیدنش لذت ببرید 



جزیره گنج نسخه 1934

سلام دوستان 

این فیلم هم توسط امیر عزیز بر روی نسخه دی وی دی 5 صداگذاری شد که امیدوارم از دیدنش لذت ببرید