داچ سیتی

سلام 

این فیلم بسیار زیبای مایکل کورتیز با بازی اورل فلین رو هم براتون روی نسخه 5 صداگذاری کردم 


باند دوم صدای فارسی نقد فیلم می باشد 



مومیایی

سلام دوستان

این فیلم رو هم قبلا سیاوش عزیز چون نسخه 5 اون کمیاب بود بر روی دایویکس  صداگذاری کرده بود که مجدد روی نسخه 5 براتون صداگذاری کردم که امیدوارم از دیدنش لذت ببرید 



کلاه

سلام دوستان 

آخرین فیلم از سفارشات جناب مجیدی هم روی نسخه 9 کرایتریون صداگذاری شد البته قرار بود این کارها رو امیر عزیز کار کنه که به علت مشکلات انصراف داد و خودم مجبور شدم این نسخه رو صداگذاری کنم 

امیدوارم از دیدنش لذت ببرید 

باند دوم صدای فارسی نقد فیلم می باشد 



مثلث برمودا

سلام دوستان 

این فیلم رو سیاوش عزیز صداگذاری کرده بود که محبور شدم مجدد اونو اصلاح  کنم چون از سینک خارج شده بود 


یه توضیخ در مورد این فیلم بدم که اگه سیاوش این فیلم رو صداگذاری نمی کرد محال بود من بتونم اصلاحش کنم چون واقعا فیلم بسیار سختی برای صداگذاری بود و حتی اصلاح اون به اندازه سه فیلم وقت منو گرفت 

بعضی از نقاط فیلم دیالوگ دوبله کمتر یا بیشتر از دیالوگ اصلی فیلم بود که کار رو بسیار مشکل می کرد و به حق کار بسیار مشکلی رو سیاوش عزیز انجام داده بود 

این نسخه روی نسخه 5 صداگذاری شده و به لیست اضافه خواهد شد 



من خبر داغ شدم

سلام دوستان 

بالاخره بعد از مدتها نسخه تصویر  5  این فیلم باب هوپ رو تونستم پیدا کنم و براتون صداگذاری کنم امیدوارم از دیدنش واقعا لذت ببرید 

البته یه فیلم دیگر هم از این هنرپیشه - شو من تلویزیونی  موجود هست که به محض پیدا شدن تصویر 5  صداگذاری می شود