سال 94 و خدانگهدار

سلام دوستان 

سال نو رو به همه دوستان تبریک می گم و سال خوبی رو برای شما آرزومندم 


وبلاگ دیگه آپدیت نخواهد شد و با همتون خداحافظی می کنم و امیدوارم خاطره خوبی از سینمانیا در ذهنتون باقی بمونه 


تو این مدت سعی کردیم بهترین کارها رو از نظر کیفیت تصویر و صداگذاری براتون عرضه کنیم و البته بدون نقص هم نبودیم ولی همه گروه تمام تلاششون رو کردند و امیدواریم تو این چند سال خاطره های خوب از خودمان بجا گذاشته باشیم 

من همینجا از دوستان خوبم سیاوش ، امیر و مهدی تشکر می کنم و از زحمات آنها بسیار سپاسگذارم .

و البته از دوست خوبم ..Razm  عزیز که بسیار من لطف داشت و بسیار سپاسگذار ایشان خواهم بود 


به اطلاع اون دسته از دوستان که با میل با من درتماسند هم می رسانم هرگونه کاری رو درآینده برای آرشیو شخصیم صداگذاری کردم حتما برای این دوستان ارسال خواهد شد بخصوص دوست خوبم Razm..  عزیز 


پاینده و سربلند باشید