یاداشتهای کویلر

سلام دوستان

 

این فیلم یکی از فیلمهای مورد علاقه منه و خیلی وقت بود که دنبال نسخه دی وی دی اون بودم  ولی تنها یک نسخه دایویکس که کمی کیفیت اون از  نسخه موجود بهنر بود پیدا نکردم 

ولی خوشبختانه در هفته پیش نسخه 9 اون خیلی اتفاقی به دستمون رسید و بهتر دیدم اون براتون صداگذاری کنم 


خب این فیلم به نظر من مهمترین قسمتش آخر فیلمه  وقتی هست که کویلر بر می گرده پیش اینگه که متاسفانه سان - شور  شده بود برای همین تصمیم گرفتم نقاط فاقد صدا رو هم براتون زیرنویس کنم تا نسخه کاملی رو بتونید داشته باشید 


امیدوارم از دیدنش لذت ببرید 




یاداشتهای کویلر

سلام دوستان 

این فیلم یکی از فیلمهای مورد علاقه منه و خیلی وقت بود که دنبال نسخه دی وی دی اون بودم  ولی تنها یک نسخه دایویکس که کمی کیفیت اون از  نسخه موجود بهنر بود پیدا نکردم 

ولی خوشبختانه در هفته پیش نسخه 9 اون خیلی اتفاقی به دستمون رسید و بهتر دیدم اون براتون صداگذاری کنم 


خب این فیلم به نظر من مهمترین قسمتش آخر فیلمه  وقتی هست که کویلر بر می گرده پیش اینگه که متاسفانه سان - شور  شده بود برای همین تصمیم گرفتم نقاط فاقد صدا رو هم براتون زیرنویس کنم تا نسخه کاملی رو بتونید داشته باشید 


امیدوارم از دیدنش لذت ببرید 




تصویر جنی

سلام دوستان 


این فیلم هم بر روی نسخه دی وی دی 5 قرار گرفت که قبلا روی نسخه دایویکس کار شده بود 

فیلم زیبایی بود و من از دیدنش لذت بردم 


راستی اگه دوستان مایل باشند مجددا نظر خواهی آبانماه رو تو هفته های آینده خواهیم داشت 


موفق و پیروز باشید 


نقشه 420

ON THE DOUBLE 1961


نقشه 420 رو خیلی وقت بود میخواستم کار کنم ولی دی وی دی اون خیلی کمیاب بود بعد از اینکه دی وی دی اون هم گیر آوردم بودم تنها 10 دقیقه اول فیلم رو کار کردم و کار رو نیمه تمام رها کردم اما الان دیدم تو حس و حال فیلمهای کمدی هستم و بهترین موقع برای تکمیل این فیلم هست 


این نسخه روی نسخه 5 دی وی دی کار شده که بعد از دلقک دربار و آوازی متولد می شود سومین کار من از دنی کی هست . امیدوارم لذت ببرید 




طلسم شده

سلام دوستان 


این فیلم هیچکاک رو هم براتون روی نسخه 9 کرایتریون صداگذاری کردم البته این دوبله کامل کامل هست و نیازی به زیرنویس نداشت ولی چون نسخه کرایتریون بود زیرنویس فارسی اونو هم باهاش هماهنگ کردم که البته خیلی وقت گیر بود 


امیدوارم از دیدن این کار کاملا لذت ببرید