شعله های نیوئورلئان

سلام دوستان 

این فیلم زیبای رنه کلر هم که توسط دوست خوبم رضا ارسال شده بود براتون رو نسخه دی وی دی 5 صداگذاری کردم 

این فیلم هم به نسخه آرشیو اضافه شد 


کولی ها به آسمان میروند

سلام دوستان 

بالاخره نسخه دی وی دی 9 این فیلم رو هم پیدا کردم و تونستم براتون این فیلم زیبای روسی رو صداگذاری کنم 

این نسخه رو هم بصورت دی وی دی 5 به لیست اصلی اضافه خواهیم کرد 



عقده زن نداشتن

سلام 

این فیلم رو هم قبلا سیاوش روی نسخه Avi کار کرده بود که من براتون روی نسخه دی وی دی 5 صئاگذاریش کردم که بزودی به لیست ویژه اضافه میشه 


دردسر مالیات

سلام دوستان 

این فیلم زیبا و هم با بازی توتو و لویی دوفونس توسط سیاوش عزیز بر روی دی وی دی 5 صداگذاری شد که بزودی به لیست ویژه اضافه میشه 


موفق باشید 


21 ساعت در مونیخ

سلام دوستان 

این فیلم رو هم بر روی نسخه دی وی دی 5 صداگذاری کردم که بزودی به لیست ویژه اضافه خواهد شد