دسته فرشتگان

سلام دوستان 

این نسخه رو هم براتون روی نسخه 9 بردم نسخه ما 5 بود که چون 9 اونو گرفته بودم بد ندیدم کیفیت اون ارتقاء بدیم 



سه نخاله خوش شانس

سلام دوستان 

هرچی فکر کردم این فیلم توتو رو اسمشو بخاطر نیاوردم اگه از دوستان کسی یادش بود بگه اصلاح کنم البته ترجمه اسمش میشه دارو دسته مردان شریف که می دونم با این اسم نمایش داده نشده است 


خب بریم سر خود فیلم ، این فیلم بر روی نسخه 5 توسط امیر عزیز صداگذاری شد که به لیست ویژه اضافه خواهد شد امیدوارم از دیدنش لذت ببرید 



بلندیهای بادگیر

WUTHERING HEIGHTS 1970 


سلام دوستان 

خیلی وقت بود می خواستم این نسخه رو کار کنم و وقتی دیدم  نسخه به بازار اومده روی دایویکس کار شده (کمی هم مشکل سینک بودن داشت)  و صدای اصلی فیلم هم از اون دو صداهای  روسی بود ، بد ندیدم این نسخه رو روی دی وی دی 5 براتون کار کنم  






چاه شماره 3

سلام دوستان

این فیلم قبلا در لیست ویژه ما بود که البته الان به لیست عادی ها پیوسته است 

چند روز پیش تصمیم گرفتم نگاهش کنم که دیدم نیاز به اصلاح داره و از همون ابتدا بعضی از جاها سینک نیست و نسخه هم که دایویکس بود و اختلاف صدای اصلی با فیلم دوبله هم زیاد بود .


این نسخه رو براتون روی نسخه دی وی دی 5 کار کردم و موارد فوق رو هم اصلاح کردم 

امیدوارم راضی باشید 


دو هفته در سپتامبر

Two Weeks in September 


سلام دوستان 

این فیلم هم توسط سیاوش عزیز بر روی نسخه دی وی دی 5 صداگذاری شد 



این نسخه هم به لیست ویژه سایت اضافه خواهد شد