دوئل در آفتاب

Duel In The Sun


این فیلم زیبای کینگ ویدور هم بر روی دی وی دی 9 صداگذاری شد 


دی وی دی 9 این فیلم توسط دوست خوبم یاسر ارسال کرده بود که کیفیت اون واقعا عالی هست فقط چون نسخه روسی هست و منو اون خیلی ساده هست من منو دی وی دی 5 رو روش می زارم + پشت صحنه ها و اگهصدای فرانسه هم دورش خورد از 5 به 9 اضافه می کنم  خلاصه یه نسخه جدید محصول سینمانیا ازش در میآورم 


ضمنا یاسر عزیز ممنون میشم یه میل به من بزنی 


ماریو باوا کالکشن

سلام 

خب طبق وعده ای که داده بودم اولین پکیج ماریو باوا (زبان اصلی ) رو براتون تهیه کردم 

این پکیج در 5 دی وی دی 5 و 2 دی وی دی 9 می باشد که شامل فیلمهای زیر می باشد 

امیدوارم دوستاران این کارگردان رو راضی کرده باشیم 



Baron Blood

Bay of Blood 

 Five Dolls for an August Moon

 Four Times That Night Kidnapped

Lisa and the Devil

House of Exorcism 

 Roy Colt and Winchester Jack

ساحل زیبای کوچک

سلام دوستان

قبل از هر چیز از همه دوستان تشکر کنم که با اینکه می دونستن من یک هفته آپدیت نمی کنم بازم به وبلاگ ما سر زدند و برای ما نظر گذاشتن 

 

خب  این فیلم رو قبل از رفتن تموم کرده بودم که گذاشته بودم در برگشت چیزی برای آپدیت داشته باشیم 

این فیلم هم قبلا توسط سیاوش عزیز صداگذاری شده بود که نسخه موجود دایویکس بود که من اون رو روی نسخه دی وی دی 9 مجدد صداگذاری کردم تا آرشیو داران عزیز این نسخه رو هم با کیفیت داشته باشند 


مزدوران

Dark of the Sun  1968 

سلام دوستان 

فیلم مزدوران هم بالاخره آماده شد واقعا کار کردن این فیلم خیلی سخت بود بخصوص نسخه کپچر که صدا اصلا سینک نبود و بعضی از دیالوگها اصلا سرجاش نبود که من مجبور بودم صدای انگلیسی رو گوش کنم و محل دقیق رو پیدا کنم  

فقط ای کاش نسخه بهتری از این فیلم زیبا پیدا می شد ( من یه نسخه از پدرام هم گرفتم همین نسخه بود )

امیدوارم کار خوبی دراومده باشه و شما رو راضی کنه 


کار بعدی دوئل در آفتاب خواهد بود 

موفق باشید 



معامله بزرگ در خیابان مدونا

Big Deal on Madonna Street 1958 

این فیلم زیبا هم که دوبله دوم اون می باشد بر روی نسخه دی وی دی 5 توسط سیاوش عزیز صداگذاری شده بود که به لیست کمیابها اضافه میشه  البنه در اون زمان ما به نسخه 9 کرایتریون دسترسی نداشتیم برای همین روی 5 کار شد )

نویسنده و کارگردان: ماریو مونیچلی

بازیگران: مارچلو ماسترویانی، کلودیا کاردیناله، ویتوریو کاسمن، رناتو سالواتوری و توتو

محصول: ایتالیا، 1958

خلاصه داستان: در این فیلم گروهی تصمیم می گیرند که سرقتی بزرگ انجام دهند، ولی با اتفاقاتی عجیب و در عین حال کمیک مواجه می شوند.

درباره فیلم: معامله بزرگ در خیابان مدونا (محصول1958، ایتالیا) ساخته ماریو مونیچلی، فیلمی جذاب و در عین حال متفاوت در گونه فیلم های سرقت است. در این فیلم گروهی تصمیم می گیرند که سرقتی بزرگ انجام دهند، ولی با اتفاقاتی عجیب و در عین حال کمیک مواجه می شوند.

فصل جر و بحث سارقان بر سر خوردن اسپاگتی، بسیار دیدنی و به یادماندنی است. به سبب محبوبیت بیش از حد این فیلم نسخه های انگلیسی زبان از آن نیز بازسازی شد. این فیلم ها عبارتند از Crackers به کارگردانی لوئیس مال در سال 1984 و به کالین وود خوش آمدید به کارگردانی آنتونی روسو و جوئی روسو در سال 2002. البته بسیاری فیلم ها نیز به تقلید از الگوی فیلم مونیچلی پرداختند.

معامله بزرگ در خیابان مدونا نامزد اسکار بهترین فیلم خارجی زبان در سال 1959 بوده است و از جوایز مهم این فیلم می توان به کسب صدف نقره ای جشنواره سن سباستین برای ماریو مونیچلی اشاره کرد.

از نکات قابل توجه در مورد فیلم این است که در سال 1985 آمانزیو تودینی فیلمی با عنوان "معامله بزرگ در خیابان مدونا(20 سال بعد)" می سازد و باز هم مارچلو ماسترویانی و ویتوریو کاسمن در آن به ایفای نقش پرداختند.

درباره کارگردان: ماریو مونیچلی(1915-2010) از سال 1939 فعالیت خود را به عنوان کارگردان سینما آغاز کرد. پس از جنگ جهانی وی به نوعی از سینما روی آورد که آن را کمدی تلخ نام نهادند. فیلم های مونیچلی 4 بار نامزد اسکار بهترین فیلم خارجی و  همچنین "جنگ بزرگ" از ساخته های تحسین برانگیز وی موفق به دریافت شیر طلایی جشنواره ونیز شد. شایان ذکر است که مونیچلی 3 بار هم خرس نقره ای جشنوار برلین را نیز کسب کرده است.

مونیچلی دارای گرایش های چپ گرایانه بود و به همین علت در فیلم هایش نوعی کنایه و اعتراض به سیاست های دولت حاکم مشاهده می شود.

ماریو مونیچلی در سال ۲۰۱۰ در حالی که به علت بیماری سرطان در بیمارستانی در شهر رم تحت مراقبت و درمان بود، خود را از پنجره اتاقش به بیرون پرتاب و خودکشی کرد. مرگی که بسیار بهت آور و به نوع نگرش مونیچلی نزدیک بود. ( مطالب از سایت نیمروز تهیه شده )