سلام بر اسکناس

It'$ Only Money


سلام بر اسکناس 


بازیگران : جری لوییس 


کارگردان : فرانک تاشلین 



قبل از هر چیز بگم نسخه دی وی دی 9 این فیلم رو خیلی به سختی پیدا کردم البته یه دایویکس ازش داشتم ولی چنگی به دل نمی زد

صداگذاری این فیلم هم خیلی کار وقتگیری بود بخصوص اینکه صحنه های فیلم در نسخه کپچر جابجا هم هست ( مثا تنها ترین مرد شجاع ) 


با این فیلم فیلمهای جری لوییس که توسط سینمانیا کار شده به شرح زیر شد 


بی نظم منظم  - مهدی 

پسر گیشا - سیاوش 

کشتی رو گم نکنی - سیاوش 

سه نفر رو نیمکت - خودم 

بیمار قلابی - خودم 

خونه شاگرد - خودم 

دهان گشاد -  خودم 

تام قهرمان - خودم 

بزن بریم هالیوود - خودم 

پورفسور نخاله - خودم 

جنجال در فروشگاه - خودم 

جواهرات خانوادگی - خودم  

پل را بالا نبر رودخانه رو پایین بیاور - خودم 



ضمن اینکه در آینده نسخه دوبله کاملتر بویینگ بویینگ رو هم به لیست اضافه خواهیم کرد 


بازگشت بورسالینو

Borsalino and Co


این فیلم رو خیلی وقت بود می خواستم کارش کنم نسخه قبلی کیفیت اون چنگی به دل نمیزد و روی نسخه ای کار شده بود که صدای روسی هم رو صدا اصلی بود که زیاد دلجسب نبود 


این نسخه هم به لیست ویزه اضافه میشه


اطلاعات فیلم


لیست اسفندماه

سلام دوستان 

لیست ویژه آپدیت شد و می تونید از زیر دانلودش کنید 


http://uploadtak.com/images/p3714_Speacial_List_esfand.rar


برای هرگونه سوال و پاسخ با میل با من تماس بگیرید 


موفق باشید 

یاداشت

سلام دوستان 


بعد از استراحتی که داشتیم بزودی به روال عادی بازخواهیم گشت و لیست ویژه رو براتون آپدیت خواهم کرد 


فعلا

جین ایر

سلام دوستان 

چند تا مینی سریال بود که بعد از صداگذاری شرلوک می خواستم انجام بدم که فرصت نمیشد ولی بالاخره تو این 2 روز گذشته مینی سریال جین ایر  محصول 2006 رو صداگذاری کردم 

این نسخه بر روی 2 دی وی دی 5 صداگذاری شد 


اطلاعات فیلم