دایره خونین

Twisted Detective

سلام دوستان 

این فیلم رو خیلی وقت بود که می خواستم روی نسخه 9 صداگذاری کنم البته صداگذاری اون خیلی راحت بود چون کیفیت صداگذاری نسخه دایویکس بسیار بالا بود و من فقط برشهایم را برای هماهنگ شدن با نسخه 9 زدم .

زیرنویس فیلم ( یا هماهنگ کردن اون ) و تهیه نسخه 9 هم توسط تهران فیلم تهیه شده است .


این نسخه به لیست ویژه سینمانیا اضافه خواهد شد 


نظرات 7 + ارسال نظر
احسان جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:05 ب.ظ

سلام بر اهالی سینمانیا
پدیده جان دستت درد نکنه...زحمت کشیدی
این فیلم یکی از عناوینی بود که باید حتما کیفیت تصویرش ارتقا پیدا میکرد
حالا که زیرنویس فارسی هم داره دیگه ارزشش دوچندانه
پدیده گرامی ممنون

sanjiro شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:23 ق.ظ

سلام

ای ولا.این که محشره دوست عزیز.

دستت درد نکنه.ممنون.میخواستم بگم که این فیلم 2 بار دوبله شده.من دوبله اولو دارم.نمیدونم شما دو دوبله ای کار کردید یا نه؟در هر صورت اگه دوبله اولشو خواستید.بهم بگید.خوشحال میشم که تقدیم کنم.

سپاس فراوان

سلام
من فکر کنم دوبله دوم رو کار کردم ولی اگه دوبله اول رو داشته باشید می خوامش
فعلا

احسان شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:28 ب.ظ

سلام بر اهالی سینمانیا
پدیده جان خوبی قربان؟
ایول دادا سانجیرو...دوبله اول یه چیز دیگس
دوبله دوم مال موسسه قرن بیست و یکه
یادمه فکر کنم حدودا بیست سال پیش بود که این فیلم به اسم دعوت به شکار از تی وی خودمون پخش شد
شما که تخصصت دو دوبله س احیانا اسلحه بزرگ دلون رو ندارین؟

سلام
اگه نسخه دوم مال موسسه هست پس من مال ما همون نسخه دوبله اول هست
من فکر کردم دو دوبله قدیمی هست
بازم چک می کنم خبر قطعی اونو می زارم
تخصص شما دوستان بسیار بالاتر از ماست ولی کارهای آلن دلون ما همه همونهایی هست که دوستان دارن و دو دوبله ندارم
فعلا

احسان شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:09 ب.ظ

سلام بر اهالی سینمانیا
پدیده جان شما که تاج سر مایی عزیز...استاد بزرگی قربان
من منظورم با عمو سانجیرو گل بود...جوریکه معلومه از اطلاعاتشون راجع به فیلمای چند دوبله ایشون تو این حیطه متخصصن...پدیده گرامی شما اگه همون کپچری رو که تو بازار پخش شده کار کردین یا همون نسخه خودتون که تو لیست کمیابا موجود بود پس قطع به یقین دوبله قدیمه...
این اسلحه بزرگ که پرسیدم دو تا دوبله داره که هر دوش قدیمیه
یکی محمود قنبری بجای دلون و یکی هم که مسلما خسرو شاهی
منتهاش این محمود قنبری شایعتره چون نسخه سانسور شده همین فیلم با همین دوبله خیلی وقت پیش روانه بازار شد...اما دومی نه
خیلی چاکریم

sanjiro شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:24 ب.ظ

سلام

من دوبله ای از اسلحه بزرگ دارم که قدیمیه.

اما یه کم سانسوریه.قراره کاملشو بگیرم.

گرفتم.تقدیم میکنم.

اگه بشه که اینارو دوباره کار کنید.خیلی خوبه

آتیلا(دو دوبله ای)
فرمان گمشده(دو دوبله ای)
خم رودخانه(دو دوبله ای)
فرار به سوی پیروزی(دو دوبله ای)
بمب و فلفل(دو دوبله ای)اگه تصویرش باشه
ریو براوو(دو دوبله ای)
قهرمان تله مارک(دو دوبله ای)
سایه های انتقام(دو دوبله ای)
ارزش قدرت(دو دوبله ای)
اسم من هیچکس(دو دوبله ای)
جیسون و آرگوناتها(دو دوبله ای)

میدونم زمان میبره.اما ارزش داره

من دوبله کامل آرابسک رو هم دارم که دی وی دی ورژنه.شما تصویر 5 یا 9 دارید ازش؟

در ضمن من دارم دوبله اول سرقت بانک ریبری پیتر فالکو میگیرم.اگه خواستید که اینم تقدیم کنم.به احتمال فراوان بتونم دوبله اول پدر خوانده رو هم بگیرم.قول نمیدم.اما شاید بتونم بگیرم.

با تشکر از دوستان

سلام
ممنون از لطف شما
ما به تدریج اینکارها رو تکمیل می کنیم جون کار برای انجام زیاد داریم شاید هر ماه یک فیلم رو 2 دوبله کار کنیم فقط بعضی وقتها مشکل اینجاست که دوبله قبلی رو هم باید ببری روی 9

اینها رو یک دوبله اونو ندارم
فرمان گمشده
فرار به سوی پیروزی
بمب و فلفل ( این کدام فیلم هست ) ؟
آتش بر فراز تلمارک
سایه های انتقام
جیسون
عربسک ما 9 هست تا اونجا که یادمه دوبله اون تقریبا کامله

سرقت بانک رو هم می خوام دوست من
ارادتمند

احسان شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:00 ب.ظ

سلام بر اهالی سینمانیا
پدیده بزرگوار از اونجایی که کارای دلون خیلی پر طرفداره بد نیست
موجی از اسکناس هم گوشه چشمی بهش داشته باشین
البته اینم گویا دو دوبله س...اما هر دوش قدیمیه
اونم مثل دایره خونین زیرنویس فارسیش موجوده و قطعا ناینش هم تو آرشیو پربار شما هست...البته رولز رویس زرد هم همینطور
ممنون

سلام
فکر کنم 9 اون باشه باید ببینم
حتما ولی قبلش چند کار دیگه هست باید سر و سامون پیدا کنه
فعلا

حمید چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:47 ق.ظ

سلام آقای پدیده من هر دو دوبله جیسون و آرگوناتها رو دارم اگه خواستید تقدیم کنم.

سلام
ممنون دوست من دارمشون
ارادتمند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد