تبریک سال نو

سلام دوستان 

فرا رسیدن سال نو رو پیشاپیش به همه شما دوستاران سینمانیا تبریک می گم 

و تشکر می کنم که امسال رو با ما بودید و باعث شدید که سینمانیا کارهای بیشتری رو به مجموعه خودش اضافه کند 

از شروع وبلاگ (انتهای فروردین بعد از خرابی سایت سینمانیا )  تعداد کارهای صداگذاری شده و یا به عبارتی کارنامه سینمانیا در سال 91 به 170 کار می رسد  که 85 کار توسط من و 58 کار توسط سیاوش و 15 کار توسط مهدی و 12 کار توسط امیر عزیز انجام شده است و با معدل 15 فیلم درماه و یا تقریبا هر 2 روز یک فیلم ، کارنامه خوبی برای ماست و امیدوارم شما رو هم راضی کرده باشد 


شاد و پیروز باشید 





نظرات 5 + ارسال نظر
elias سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:24 ق.ظ http://glasswall.blogsky.com

از خداوند منان برای جنابعالی و خانواده محترمتان در سال جدید

روزی حضرت مریم (س)

قصر آسیه،

قلب خدیجه،

عفت فاطمه،

جمال یوسف،

ثروت قارون،

حکمت لقمان

و ملک سلیمان

و عاقبت‌‌بخیری را آرزومندم.
دلم گرم است، میدانم بدون لطف او تنهای تنهایم.
برایت من، خدا را آرزو دارم[گل]

سوته دل سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:42 ب.ظ

سال نو شما هم مبارک
ان شا الله سال خوبی داشته باشید
یک ان شا الله دیگه هم بگم: ان شا الله تو سال جدید رویه سینما نیا به روال سابق برگرده و هر ماه آپدیت فیلمهای دوبله وزیرنویس هم باشیم
یا حق

سلام
ممنون دوست خوبم
حتما به فکرش هستیم
سال خوبی داشته باشید

با ارادت

محمد سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:43 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید
سال نو را نیزبه شما و خانواده محترمتان تبریک میگوییم امیدواریم سال خوب و خوش و شادی داشته باشید
و نیز سال نو را به کلیه دوستان و علاقه مندان سینما و نیز اعضا سینمانیا تبریک میگوییم

سلام دوست خوبم
منم به نوبه خودم سال خوبی رو برای شما و خانواده محترمتان آرزومندم

با ارادت

راتسو ریزو جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:36 ق.ظ

سال نو شما هم مبارک باشه

امیدوارم در سال جدید هم چون سال گذشته موفق و پیروز باشید و ما هم شاهد کارهای ارزشمند شما دوست عزیزمان باشیم

با درود فراوان

سلام محمد عزیز
منم عید رو به شما و خانواده محترمتان تبریک عرض می کنم
سرفراز باشید

امیدرضا شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:53 ق.ظ

با سلام
سال نو مبارک
هر روزتان نوروز
نورزتان پیروز

سلام امید رضا عزیز
سال نو هم بر شما و خانواده محترم مبارک باد

ارادتمند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد